Thursday 2 March 2017

15 Days

Assalamualaikum and Hello
I wonder why are so many people posted about "15 Days". Hm. What is going on! Okay. I stared around me to get any clues. "Tink!" I wonder what is that exactly. It is the day of us. Ya ya. Result. huh. 2 hari saya mengalami depression yang teruk kerana memikirkan result. Mohon post ubat ye. Alamat nanti PM tepi. Saya mengharapkan doa-doa yang terbaik dari pembaca-pembaca blog saya yang saya kasihi. Sob-2. Acah-acah ramai je yang baca. Sila tadah tangan ya semua.

Ya Allah Ya Tuhanku, Kau kurniakanlah keputusan SPM yang terbaik buat Nur Azimah Binti Nor Azlan. Amiin.
Banyak benda saya belajar since menganggur ni,Saya belajar untuk tidak mengharapkan kawan baik kita sentiasa ada dengan kita. Saya dah 18 tahun. So, ni lah dugaan yang saya kena hadapi. Saya kena matang dalam solving any problems yang mendatang. Saya kena kuat. 'People Change'. Sedih tu memang sedih. Kawan yang selalu ada dengan kita, yang pernah sambut kita bila kita jatuh, yang jadi backbone kita berubah sekelip mata, sepantas kilat. Sakit tu sakit. Tsk.Tsk. Because i'm already eighteen, saya kena belajar berdikari, Dulu, tiap kali ada problem, mesti share dengan dia. Nangis kat dia. But there's no more. Orang takkan selalu ada dengan kita kan. Even the best one. Betul tak?

Yeah. it is not easy. Saya tak pernah lupakan kebaikan dia untuk saya because it will be the memories that I have to keep with me forever. Sometimes, sakit yang saya dapat dari orang yang saya sayang, encouraged me more. Saya takut once saya melangkah, saya tak toleh dah kebelakang and it makes me forget about everything. K sedih la cite pasal ni.Phew~

Sekarang ni saya tengah menggilai korean movies. Tengok hero dia dah buat saya tersengih-sengih mengalahkan kerang busuk yang telah dijumpai di sungai berhampiran. Cis. Mengarut lagi.

2 comments:

Let us share our thoughts together ;)

Visit Time !

© Copyright 2017 | ALL Right Reserved to BlackSwan